سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مساجد بهترین پایگاه برای انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است

روحانی مستقر روستای امام قیس؛

مساجد بهترین پایگاه برای انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است

حجت‌الاسلام علی برات اعتبار در جمع جوانان مسجد صاحب الز مان (عج) روستای امام قیس مسجد را بهترین پایگاه برای انس با قرآن کریم دانست.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، روحانی مستقر روستای امام قیس از توابع بخش گندمان در شهرستان بروجن گفت: هیئت امناء مساجد و روحانیون مستقر در مسجد در ماه مبارک رمضان و ایام دیگر، باید برای هرکدام از جوانان مسجدی مسوولیتی تعریف کنند تا جوانان احساس خودباوری را در خود پرورش دهند.
حجت‌الاسلام علی برات اعتبار  اظهار داشت: روحانیون باید با برگزاری برنامه های قرآنی، مذهبی و فرهنگی زمینه جذب جوانان را به مساجد فراهم و با برپایی برنامه‌های ورزشی، اجتماعی و دوره‌های آموزشی در جهت شکوفایی مساجد و جذب بیشتر جوانان  قدم بردارند.
وی  وظیفه هیئت امناء مساجد را رونق بخشی و شکوفایی مساجد، جذب جوانان و کشف و رشد استعدادهای جوانان و بکارگیری آنها در راستای خدمت به مسجد و رشد فعالیت های فرهنگی و مذهبی و اشاعه ی فرهنگ ناب محمدی  بیان کرد.

حجت‌الاسلام اعتباردر خصوص غبارروبی و نظافت مساجد افزود: مردم و هیئت امنای مساجد باید در خصوص غبارروبی مساجد در تمامی فصول سال توجه کافی داشته باشند زیرا فطرت و خوی جوانان به دنبال فضاهای معنوی زیبا است.

روحانی مستقر روستای امام قیس بر لزوم حمایت های همه جانبه مسئولین از مساجد به منظور اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد تأکید و تصریح کرد: مسجد مهمترین پایگاه اسلام برای مقابله با فتنه دشمنان است و این پایگاه با حضور جوان قدرتمند و پابرجاست.

گفتنی است، مراسم غبارروبی مسجد صاحب الزمان (عج) روستای امام قیس، هشتم تیر مصادف با نخستین روز ماه مبارک رمضان با حضور روحانی مستقر و جمعی از جوانان و نوجوانان و فعالان مسجد برگزار شد.



مطلب بعدی : حدیث