سفارش تبلیغ
صبا ویژن

115 فعالیت قرآنی در سه ماهه نخست سال 93 در شهرستان بروجن

در سه ماهه نخست سال 1393 موسسات قرآنی و کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن بیش از 115 فعالیت قرآنی انجام دادند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری،کارشناس قرآنی  اداره تبلیغات اسلامی بروجن با اعلام این خبر گفت: در شهرستان بروجن چهار موسسه قرآنی، و 10 خانه قرآن روستایی و شهری مشغول به فعالیت می باشند که در طول سال پذیرای قرآن آموزان در سه رده ی کودک و نوجوان، جوانان و بزرگسالان هستند.
محمد منصوری افزود: از جمله فعالیت های قرآنی انجام شده در این موسسات و خانه های قران آموزش روخوانی و روانخوانی، آموزش مفاهیم قرآنآ برگزاری کلاس های حفظ، برگزاری مناسبت های فرهنگی و مذهبی با محوریت قرآن، برگزاری مسابقات قرآنی و کلاس های آموزشی تجوید و قرائت قرآن می باشد.
وی  با اشاره به رشد  فعالیت های کانون قران اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان بروجن در ادامه گفت: امسال در مراسم معنوی اعتکاف طرح با قرآن در زلال اعتکاف با اعزام 12 قاری قرآن در مدت سه روز و روزانه دو برنامه 72 برنامه قرآنی و تصحیح قرائت نماز انجام شد.

کارشناس قرآنی  اداره تبلیغات اسلامی بروجن تصریح کرد: اعزام 20قاری و حافظ به محافل قرآنی دیگر ادارات و نهاد های دولتی و شرکت ها و مراسمات خانگی از دیگر فعالیت های این نهاد قرآنی در سه ماهه نخست سال 93بود.

منصوری اعزام 10داور قرانی به مسابقات مختلف قرآنی شهرستانی و استانی، همکاری در اجرای مسابقات قرآنی کارکنان دیگر ادارات و اعزام سه دوره حافظان کل قرآن کریم به مجمع حافظان کل استان را از دیگر فهالیت های سه ماهه کانون قران اداره تبلیغات اسلامی دانست.

گفتنی است، در ماه مبارک رمضان پیش بینی برگزاری 3000 برنامه قرآنی در 105 مسجدو حسینیه  شهرستان با همکاری 105 روحانی اعزام شده در این مساجد شده است که این برنامه ها اکنون در حال برگزاری است.



مطلب بعدی : حدیث