سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سکوت مجامع

 * *

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان ازهاری شامگاه یکشنبه در همایش استانی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سنندج، افزود: صهیونیست ها که هیچ احترامی برای ادیان الهی و اعتقادات مسلمانان قائل نیستند، ماه رمضان ماه آرامش و عبادت را به ماه عزا و غم مردم مظلوم غزه تبدیل کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم غزه امسال عیدی ندارند، گفت: سکوت مجامع و سازمان های جهانی اشغالگران را در کشتار هرچه بیشتر مردم غزه جری تر کرده و به خود اجازه می دهند روز به روز بر تجاوز و تعدی به مردم بی گناه غزه اضافه کنند.

وی حملات صهیونیست ها به غیرنظامیان در غزه را اوج ددمنشی و خوی وحشیانه این رژیم جعلی و نامشروع دانست و گفت: رژیم صهیونیستی پایبند هیچ قطعنامه و تفاهم نامه بین المللی نیست و از این رو خطری برای تمام دنیا به شمار می رود و باید جلو تجاوزهای این رژیم را گرفت.

معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کردستان در بخش دیگری از سخنان خود تلاش این معاونت را ترویج، تقویت و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و گفت: در این راستا امسال تاکنون 30 هزار جزوه در ارتباط با تذکر لسانی و سلامت اداری در سطح ادارات و مردم توزیع شده است.

ازهاری همچنین به برگزاری کلاس های آموزشی، ایجاد بانک اطلاعاتی آمران به معروف و ناهیان از منکر، تشکیل پنج اکیپ بازرسی مرتبط با حجاب و عفاف در ادارات اشاره کرد و افزود: در این راستا نیازمند همراهی و همکاری تمام دستگاه های استان هستیم.ک/3



مطلب بعدی : حدیث