سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمله موشکی با موشک های برد متوسط ایرانی به سمت تل آویو و شهرهای

راکت ها و موشک هایی که به شهرها درا اصابت کرده است از نوع موشک های ساخت ایران است که دارای برد متوسط بالای 100 کیلومتر می باشد.
گروه بین الملل، سایت فلسطینی جهاد رهبران گردان "سریاالقدس" شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از اصابت موشک های غزه ایران به برخی از شهرهای جنوبی اسرائیل در طی شب گذشته خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز، در همین حال این سایت خبری اعلام کرد که در این مرحله جنگ برد موشک ها مهم است که قصد آن می رود که از موشک های ایران برای بازدارندگی حمله تانک ها و نظامیان اسرائیلی به نوار غزه استفاده گردد.

مونتاژ موشک های ایرانی بر فراز شهرهای اسرائیلی شرایطی را ایجاد می کند که در آن ها می توان نیروهای بازدارندگی برای مقابله با حملات اسرائیل به انجام رسانید.

اکنون موشک های ایرانی سرنوشت تهاجم جدید اسرائیل به نوار غزه را روشن خواهند کرد حمله موشکی با موشک های ایرانی به سمت تل آویو و هم چنین در تیررس بودن شمالی ترین نقطه مرزی اسرائیل در معرض شلیک موشک های ایرانی می تواند اوضاع غزه را مناسب کرده و مانع پیشروی بیشتر تانک های اسرائیلی به نوار غزه بشود و این حمله می تواند وضعیت نیروهای برساند را در نوار غزه به توازن برساند.

اکنون سایه نگرانی و ترس شدید از حملات موشکی گروه های فلسطینی می تواند شرایط را برای اسرائیلی ها بحرانی نماید.

حمله با موشک های ایرانی به تل آویو و بنادر بزرگ ایرانی می تواند تغییرات عمده ای در استراتژی نظامی ارتش سوریه از خود به جا بگذارد.

در همین حال راکت ها و موشک هایی که به شهرها درا اصابت کرده است از نوع موشک های ساخت ایران است که دارای برد متوسط بالای 100 کیلومتر می باشد.

تکنولوژی ساخت موشک که اکنون در نوار غزه در بین جوانان فلسطینی ایجاد شده است باعث می گردد که آن ها بتوانند با در اختیار داشتن این تکنولوژی اقدام به تولید انواع موشک های دوربرد و میان برد بنمایند که حمایت ایران از آن ها برایشان حائز اهمیت است.



مطلب بعدی : حدیث