سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصرالله: هر روز اهمیت روز قدس بیشتر روشن می شود

سخنرانی سید حسن نصرالله

نصرالله: هر روز اهمیت روز قدس بیشتر روشن می شود

دبیرکل حزب الله لبنان امروز جمعه با ستایش از نیروهای مقاومت تاکید کرد که هر روز اهمیت روز جهانی قدس برای ما بیش از پیش روشن می شود.

به گزارش حزب الله سایبر،سید حسن نصرالله سید جمعه شب در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس در مجتمع سید الشهدا در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت که هم اکنون از شبکه خبری العالم به طور مستقیم در حال پخش است، گفت: تحولات غزه و فرارسیدن روز جهانی قدس ایجاب کرد که با وجود نگرانی های امنیتی، در اینجا با همدیگر دیدار کنیم.

وی افزود: روز جهانی قدس را امام خمینی (ره) تعیین کردند تا مسئله فلسطین در اندیشه ها باقی ماند. ایشان روز جهانی قدس را برای زنده نگه داشتن قضیه فلسطین اعلام کردند.

سید حسن نصرالله گفت: هر روز که می گذرد اهمیت این روز بیش از پیش برای ما روشن می شود.

وی تصریح کرد: آرزوی آمریکایی ها و غربی ها پایان دادن به قضیه فلسطین به نفع رژِیم صهونیستی است.

دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال جدا کردن و منزوی کردن ملت فلسطین از محیط عربی و اسلامی خود هستند، گفت: اگر در مبارزه با دشمن صهیونیستی کوتاهی کنیم ، اهداف خود را محقق خواهد کرد.

وی گفت: دشمن صهیونیستی مسائلی را برای کشورهای عربی به وجود آورده است تا این کشورها قضیه  فلسطین را فراموش کنند. 

سید حسن نصرالله با ستایش از برخی کشورهای عرب بویژه سوریه در مخالفت با طرح های سازشکارانه و دنبال کردن گزینه مقاومت تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و حمایت از قدس و فلسطین و فلسطینیان را در دستور کار خود قرار داد.

وی گفت: ملت فلسطین با وجود دردها و مشکلات خود، به میهن و مقدسات، سرزمین و اصول خود پایبند بوده و پافشاری کرده است و به مقاومت خود ادامه داده است و تسلیم نشده است.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد: با وجود همه تلاش ها برای امحای قضیه فلسطین از افکار عمومی ، این قضیه همچنان در افکار عمومی منطقه و جهان زنده است.

وی گفت: ملت فلسطین در داخل و خارج سرزمین خود، همچنان به سرزمین خود و مقدساتش فکر می کند و مخالف سازش با رژیم صهیونیستی است.

سید حسن نصرالله افزود: ملت فلسطین با وجود همه جنایات رژیم صهیونیستی و عوامل ناامیدی همچنان استوار ایستاده است.

سید حسن نصرالله افزود: آنچه در منطقه خود مشاهده می کنیم، یک ویرانی هدفمند و ایجاد دشمنی ها است. سوریه دیوار مستحکم در برابر طرح صهیونیستها و پشتیبان مقاومت و مسئله فلسطین خواهد بود.

وی گفت: ملت فلسطین و مقاومت با وجود اختلاف دیدگاه ها ، از زمان اشغال فلسطین تاکنون قضیه فلسطین را در اولویت خود قرار داده اند.

دبیرکل حزب الله گفت: مرحله ای که ما در آن قرار داردیم ، خطرناک ترین و حساس ترین مرحله از زمان اشغال فلسطین تاکنون است.

وی افزود: ما امروز شاهد ایجاد اختلافات، دشمنی ها و فتنه ها بین ملت ها و طوایف مختلف هستیم.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه گروه هایی در عراق با نام اسلام این کشور را وارد مرحله دشواری کرده اند، افزود: ما نگران تکرار تجربه تخریب اماکن مذهبی و کلیساهای عراق در خصوص مسجد الاقصی هستیم.

وی تصریح کرد: امت اسلامی امروز در بدترین شرایط  قرار دارد و اولین قربانی فلسطینی ها هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: تجاوز تروریستی اسرائیل به باریکه غزه با هدف شکستن عزم و اراده فلسطینی ها آغاز شده است.

منبع:العالم




مطلب بعدی : حدیث