سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشست هم اندیشی روحانیون طرح اوقات فراغت شهرستان بروجن

نشست هم اندیشی روحانیون اوقات فراغت

 

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی روحانیون طرح اوقات فراغت تابستان در بروجن برگزار شد

به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه های سال های گذشته و نیز ارائه راهکار های جدید و بهتر، روحانیون طرح اوقات فراغت تابستان گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری،رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن در نشست روحانیون و مبلغات طرح اوقات فراغت تابستان 93 گفت:در اوقات فراغت تابستان امسال که مصادف است با ماه مبارک رمضان، مساجد شهرستان بروجن پذیرای جوانان و نوجوانان با نشاطی است که تشنه ی علوم و معارف قرآنی و اسلامی است .

حجت الاسلام مجید الهیان افزود : به همین منظور و در همین راستا نشست هم اندیشی و همفکری با طلاب و روحانیون طرح اوقات فراغت در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد .

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب در کشور های اسلامی گفت :جامعه سالم جامعه‌اى است که اعضاى آن بتوانند ضمن رفع نیازهاى زندگى از طریق اشتغال متعارف، از سرگرمى‌هاى سالم، روابط انسانى مطلوب و شعف عاطفى که از صرف صحیح اوقات فراغت خویش حاصل مى‌کنند چنان مسرور شوند که براى لذتى زودگذر، راه انحراف در پیش نگیرند.

وی گفت: به منظور تحقق اهداف مقدس نظام اسلامى‌مان، از مسئولین استانی و کشوری خواهشمندیم با سرمایه‌گذارى، برنامه‌ریزى و سیاست‌گذارى مناسب، عنایت بیش ترى به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شود. 

گفتنی است، در اوقات فراغت تابستان 1393در مساجد شهرستان بروجن 15 هسته فرهنگی جوان خواهر و برادر ، مشغول به فعالیت هستند.جلسه روحانیون طرح اوقات فراغت 93

 



مطلب بعدی : حدیث