سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گردهمائی مبلغین اعزامی طرح تابستانی شهرستان کوهرنگ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، رئیس تبلیغات اسلامی کوهرنگ گفت: مبلغین اعزامی طرح تابستانی جهت شناسائی منطقه تبلیغی خود و همچنین ارائه راهکار جهت جذب جوانان در برنامه های دینی گرد هم جمع شدند.

وی افزود: حجت‌الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی امام جمعه کوهرنگ در این گردهمائی از این شهرستان بعنوان یکی از قطب های گردشگری و عشایری کشور یاد کرد و افزود: ما مبلغین بایستی از صبر و حوصله بسیار بالائی برخوردار باشیم تا در انجام رسالت خود که همان تبلیغ دین مبین اسلام است موفق باشیم.

حجت‌الاسلام طباطبائی در ادامه مبلغین اعزامی را به بیان مباحثی چون احکام، برگزاری طرح 1448 با رویکرد سبک زندگی اسلامی، خمس و زکات، اقامه نماز جماعت، مهارت های زندگی و بیان سیره اهل بیت(ع) فرا خواند.

در ادامه گردهمایی روحانیون اعزامی، مرتضی زمانپور فرماندار شهرستان به نقش روحانیت در مناطق محروم و پیگیری جهت رفع فقر فرهنگی و دینی اشاره کرد و خواستار حمایت و همکاری جدی مسئولین شهرستان با مبلغین اعزامی در سطح شهرستان شد.

گفتنی است، 10 هسته فرهنگی جوان در سطح شهرستان کوهرنگ از طریق کمک های مردمی و حمایت های اداره تبلیغات اسلامی و نهادهای انقلابی و فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرده است.



مطلب بعدی : حدیث