سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حدیث



      

حدیث



      

شهدای گمنام

                                                                                      

نغمه ملکوتی عشاق را جز عاشق نمی تواند بفهمد اگر عاشق باشی خواهی دید که نغمه های پرندگان وادی عشق چیزی جز شهادت نیست  



      

میخواست گمنام بماند

گفتند شهید گمنامه ، پلاک هم نداشت ، اصلا هیچ نشونه ای نداشت ؛ امیدوار بودم روی زیرپیرهنیش اسمش رو نوشته باشه …
نوشته بود : “اگر برای خداست ، بگذار گمنام بمانم



      

برگزاری مراسم ختم سوره یس در خانه قرآن روستایی امام قیس

اعضای خانه قران روستایی ام ابیها(س) روستای امام قیس همزمان با نیمه ی ماه مبارک رمضان و روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم ختم سوره یس برگزار کردند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، مسئول خانه قرآن روستایی حضرت ام ابیها(س) روستای امام قیس گفت:اعضای این خانه قرآن با همکاری و همت خود مراسم جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) را برگزار کردند.

مهتاب مرادی افزود: این مراسم بعد از نماز ظهر عصر در خانه قرآن روستایی حضرت ام ابیها (س) برگزار و با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطار به پایان رسید.

وی  گفت: ختم سوره یس، اجرای برنامه سخنرانی و مولودی خوانی در مدح امام حسن مجتبی (ع) پخت آش نذری و برگزاری مسابقات قرآنی از جمله برنامه های این مراسم بود. 

مرادی ادامه گفت: برنامه جزء خوانی در روز های ماه مبارک، کلاس های آموزشی روخوانی و روانخوانی، برگزاری کلاس مفاهیم قرآن از دیگر برنامه های این خانه قرآن در ماه مبارک است.

گفتنی است، در نیمه اول ماه مبارک 30 فعالیت و برنامه قرآنی در خانه قرآنی حضرت ام ابیها (س) برگزار شد.



      

تشکیل 10هسته فرهنگی جوان درشهرستان کوهرنگ

تشکیل 10هسته فرهنگی جوان درشهرستان کوهرنگ

رئیس تبلیغات اسلامی کوهرنگ گفت:با شروع طرح اوقات فراغت 10 هسته فرهنگی دراین شهرستان تشکیل شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کلتبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام علی نصیری با بیان این خبر گفت: باتشکیل ستاد اوقات فراغت تابستان و همکاری و مشارکت نهادهای فرهنگی و روحانیون، 10هسته فرهنگی در بخش های مرکزی، بازفت و صمصامی تشکیل شد.

وی افزود: با برگزاری کلاس‌ها بیش از 500 نفر ازنوجوانان و جوانان با مواردی از جمله گفتمان های دینی، موضوعات علمی، موضوعات سیاسی و اجتماعی روز، آشنایی و شناخت جهان اسلام، شناخت فرقه های نوظهور و باطل و کلاس های آموزش نماز و تفسیر و مفاهیم قرآن کریم آشنا و بهره مند می شوند.

حجت‌الاسلام نصیری افزود: ازاین تعداد هسته فرهنگی 5هسته در بخش مرکزی و 5 هسته فرهنگی هم در بخش بازفت وصمصامی تشکیل شده است.

گفتنی است، امسال 10 هسته فرهنگی جوان درمساجد، مدارس وبسیج شهرستان کوهرنگ تشکیل شده و با همکاری نهادهای فرهنگی و انقلابی وحضورفعال روحانیون بومی و اعزامی به مدت 40روز از ابتدای ماه رمضان تا 18مرداد فعالیت می‌کنند.



      

طرح 1448 محوری تیرین برنامه طرح تابستانی شهرستان کوهرنگ می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری، مسئول برگزاری طرح تابستانی اداره تبلیغات اسلامی کوهرنگ از محوری تیرین برنامه طرح تابستانی این شهرستان خبر داد و گفت طرح 1448 امسال با موضوع سبک زندگی است که برگرفته از آیات قرآن کریم می باشد و با توجه به اهمیت این موضوع و نقش آن در تربیت جوانان و مدیریت یک خانواده بر اساس آیات الهی، این اداره محوری ترین برنامه اوقات فراغت را برگزاری این دوره برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

کاظم یوسفی در ادامه افزود تعداد 60 کتاب با موضوع سبگ زندگی نیز در بین جوانان و نوجوانان توزیع شده است که این تعداد کتاب جوابگوی حداقل 300 شرکت کننده در این طرح نمی باشد.



      

گردهمائی مبلغین اعزامی طرح تابستانی شهرستان کوهرنگ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، رئیس تبلیغات اسلامی کوهرنگ گفت: مبلغین اعزامی طرح تابستانی جهت شناسائی منطقه تبلیغی خود و همچنین ارائه راهکار جهت جذب جوانان در برنامه های دینی گرد هم جمع شدند.

وی افزود: حجت‌الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی امام جمعه کوهرنگ در این گردهمائی از این شهرستان بعنوان یکی از قطب های گردشگری و عشایری کشور یاد کرد و افزود: ما مبلغین بایستی از صبر و حوصله بسیار بالائی برخوردار باشیم تا در انجام رسالت خود که همان تبلیغ دین مبین اسلام است موفق باشیم.

حجت‌الاسلام طباطبائی در ادامه مبلغین اعزامی را به بیان مباحثی چون احکام، برگزاری طرح 1448 با رویکرد سبک زندگی اسلامی، خمس و زکات، اقامه نماز جماعت، مهارت های زندگی و بیان سیره اهل بیت(ع) فرا خواند.

در ادامه گردهمایی روحانیون اعزامی، مرتضی زمانپور فرماندار شهرستان به نقش روحانیت در مناطق محروم و پیگیری جهت رفع فقر فرهنگی و دینی اشاره کرد و خواستار حمایت و همکاری جدی مسئولین شهرستان با مبلغین اعزامی در سطح شهرستان شد.

گفتنی است، 10 هسته فرهنگی جوان در سطح شهرستان کوهرنگ از طریق کمک های مردمی و حمایت های اداره تبلیغات اسلامی و نهادهای انقلابی و فرهنگی فعالیت خود را آغاز کرده است.



      

10 هسته فرهنگی در سطح شهرستان کوهرنگ برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کلتبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام علی نصیری با بیان این خبر گفت: باتشکیل ستاد اوقات فراغت تابستان و همکاری و مشارکت نهادهای فرهنگی و روحانیون، 10هسته فرهنگی در بخش های مرکزی، بازفت و صمصامی تشکیل شد.

وی افزود: با برگزاری کلاس‌ها بیش از 500 نفر ازنوجوانان و جوانان با مواردی از جمله گفتمان های دینی، موضوعات علمی، موضوعات سیاسی و اجتماعی روز، آشنایی و شناخت جهان اسلام، شناخت فرقه های نوظهور و باطل و کلاس های آموزش نماز و تفسیر و مفاهیم قرآن کریم آشنا و بهره مند می شوند.

حجت‌الاسلام نصیری افزود: ازاین تعداد هسته فرهنگی 5هسته در بخش مرکزی و 5 هسته فرهنگی هم در بخش بازفت وصمصامی تشکیل شده است.

گفتنی است، امسال 10 هسته فرهنگی جوان درمساجد، مدارس وبسیج شهرستان کوهرنگ تشکیل شده و با همکاری نهادهای فرهنگی و انقلابی وحضورفعال روحانیون بومی و اعزامی به مدت 40روز از ابتدای ماه رمضان تا 18مرداد فعالیت می‌کنند.



      

نمادهای شیطان پرستی

فراماسون ها برای اینکه تفکر دینداران جهان را به ابتذال بکشانند شیطان پرستی را ابداع کرده و به شدت به تبلیغ و گسترش آن می پردازند . در این قسمت به معرفی تعدادی از نمادها ، لوگوها و آرم های شیطان پرستی و گروه های مرتبط با آن می پردازیم .

پرگار و گونیا
 

این شکل نماد اصلی فراماسون ها می باشد که در آن پرگار و گونیای برعکس که علامت بنّایی است وجود دارد . حرف G که در وسط این آرم نوشته شده مخفف کلمه (Goat) به معنای «بز» می باشد . که پیرامون آن نیز توضیحاتی خواهیم داد. (إن شاء الله)
در این عکس نماد پرگار و گونیای برعکس را مشاهده می کنیم که در موارد مختلف از جمله آرم پلیس کانادا به کار برده می شود. این نماد در موارد دیگری مانند میادین اصلی شهر در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی استفاده می شود .

بز بافومت (Bophomet)
 

این شکل مربوط به یکی دیگر از نمادهای شیطان پرستی است ؛ به نام «ستاره پنتاگرام» که در وسط آن سر بز یا همان (Goat) را ملاحظه می کنید . در این شکل چهار عنصر آب (که در وسط شکم آن شکل ماهی و نماد آب است مشخص می باشد ) ، خاک (که در زیر پای بافومت قرار دارد) ، آتش (که در مشعل فروزان روی سر بز می باشد) و باد (که از وجود ماه و خطوط اطراف آن معلوم می شود) و دو جنسه بودن این بز که دارای یک بازوی مردانه و یک بازوی زنانه و قسمت های دیگر بدن وی که نشان از تقابل و آمیزش جنسی می باشد از بارزترین ویژگی های بز بافومت می باشد .
در عقیده شیطان پرستان «بز بافومت» نماد شیطان و قدرت تاریکی ها است که سر آن در یک ستاره پنج پر (inverted pentagram)(7) گنجانده شده است . که ستاره معروف پنتاگرام که رأس آن روبه بالا است نماد این چهار عنصر و راس آن نماد روح انسانی و معنویت آن است که شیطان پرستان با وارونه کردن آن روح را زیر پا قرار داده اند.

کلید آنخ (Ankh)
 

همان طور که گفتیم اهرام ثلاثه مصر از جمله افتخارات فراماسون هاست . به همین دلیل است که نمادهای مصر باستان در این فرقه به وفور یافت می شود.
نمادی که در شکل بالا ملاحظه می کنید کلید (آنخ) می باشد که در زمان مصر باستان در دست کاهنان معابد بوده است . کلید آنخ نماد حیات وجاودانگی می باشد که هم اکنون در فرقه ای به نام «فمنیسم» از جمله فرقه های فراماسونری استفاده می شود . آنان زن را نماد حیات و جاودانگی می دانند به همین دلیل از این نماد استفاده می کنند . در شیطان پرستی Ankh نماد و سمبل شهوت و سکس می باشد .(8)

ضد مسیح (Anti Christ)
 

در شکل بالا که ستاره پنتاگرام در وسط دیده می شود خصومت شیطان پرستان با مسیحیت آشکار می شود.
از دیگر علامت های شیطان پرستان آنتی کریست (Anti Christ) به معنای ضد مسیح که به صورت صلیب برعکس می باشد . شیطان پرستان با اینکه در واقع در مقابل تمام ادیان ایستاده اند اما خصومت و دشمنی خاصی با مسیحیان دارند(9) به همین علت علائم و نمادهای آنان را مورد استهزاء قرار می دهند . در ادامه این دشمنی بیش از پیش مشخص می شود.

(x) نماد کابالا
 

یکی دیگر از مهمترین نمادهای کابالیست ها و شیطان پرستان (X) که امروزه متأسفانه در ایران به عنوان بوگیر اتومبیل به وفور استفاده می شود.

دست شاخدار (Cornuto)
 

علامت دست شاخ دار(Cornuto) نماد ارادت به شیطان (بز) است که شیطان پرستان از آن در مراسم مختلف برای نشان دادن هویت خود استفاده می کنند. این علامت را بعداً بیشتر خواهید دید ؛ که شخصیت های مختلفی از آن برای نشان دادن هویت اصلی خود استفاده می کنند . از این نماد در گروه موسیقی هوی متال نیز استفاده می شود .

هرج و مرج (Anarchy)
 

این نماد عمدتاً مورد استفاده گروههای هوی متال است که از جمله نماد های فراماسونری می باشد . حرف« A » مخفف کلمه«Anarchy» به معنای هرج و مرج و نابسامانی است . و به این گروه آنارشیسم اطلاق می شود این نماد به معنای از بین بردن تمام قوانین است « هرچه تخریب کننده است ، تو انجام بده »
در شیطان پرستی همه چیز آزاد است . هر نوع لباس ، تفکر و عملی آزاد است. و هیچ چیزی انسان را از خوی حیوانیت و مست دنیا باز نمی دارد . لذا می بینیم که شیطان پرستان خواهان بی نظمی ، قتل انسان به عنوان قربانی و حتی خودکشی (که کمال افتخار برای یک شیطان پرست می باشد) هستند .

چشم شیطان(Eye of satan)
 

این نماد به معنای چشم شیطان «نظارت و اقتدار» کمتر شناخته شده است. فراماسون ها از این نماد زیاد استفاده می کنند. از دیگر نام های آن چشم همه بین (All seeing eye) می باشد که در طراحی دلار نیز به کار رفته است . که اگر دقت شود تک چشم چپ می باشد که در مورد دجال در روایات نیز آمده است .(10)

صلیب شکسته یا چرخش خورشید(or sun wheel swastika)

چرخش خورشید یک نماد باستانی است که در برخی فرهنگ های دینی همچون کتیبه های برجای مانده از بودایی ها مقبره های یونانی دیده شده است .
این نماد بعد ها توسط هیتلر به کار رفت ، لکن برخی با هدف به سخره گرفتن مسیحیت این سمبل را وارد شیطان پرستی کردند .

Goat Head (سر بز)
 

بز شاخدار ، بز مندس mendes (همان ba"al بعل یا اُسیروس ، خدای باروری مصر باستان) بافومت ، خدای جادو ، scapegoat (بز طلیعه یا قربانی). این یکی از راههای شیطان پرستان برای به سخره گرفتن مسیح است زیرا گفته می شود که مسیح مانند بره ای برای گناهان بشر کشته شد و خود را برای نجات بشر فداء نمود .

چشمی در حال نگاه به همه جا ( چشم همه بین All seeing Eye)
 

شیطان پرستان اعتقاد دارند چشم در بالای هرم چشم شیطان است که بر همه جا نظارت و اشراف دارد این علامت در پیشگویی ، جادوگری و کنترل های مخصوص جادوگری مورد استفاده قرار می گیرد .
آن ها معتقدند این چشم لوسیفر شیطان است و کسی که قدرت کنترل آن را دارد بر تمام دارایی ها حکومت می کند . کافی است به دلار ، پول رایج آمریکا نگاهی بیندازید . این علامت اساس نظم و ساختار نوین جهانی است (novus ordo skolorum) که در شکل صفحة بعد به زبان لاتین مشخص است . که ترجمه آن به انگلیسی (New order of the Ages)می شود.که در شکل پایین صفحه به آن اشاره شده است

ضد عدالت (Anti justice)
 

از دیگر نمادهای شیطان پرستی آنتی جاستیک (Anti justice) به معنای ضد عدالت این تبر رو به بالا به معنای عدالت و رو به پائین ضد عدالت است . شیطان پرستان برای نشان دادن مخالفت خود با عدالت اجتماعی از هیچ فعالیتی مضایقه نمی کنند .

اعداد ماسونی
 

در فرهنگ فراماسونری همانند دیگر مذاهب اعدادی خاص جنبه تقدس به خود گرفته ، و بیانگر عقاید و تفکرات ماسونی و گاهی مخالفت با سایر ادیان می باشد .

عدد 13
 

عدد سیزده در برخی از ادیان از جمله مسیحیت از اعداد نحس و شوم تلقی می شود ، مسیحیان کمتر از این عدد استفاده می کنند . تا جایی که در ساختمان های خود به جای طبقه سیزده عدد 1+12 استفاده می کنند . لکن این عدد برای شیطان پرستان و ماسون ها عددی مقدس است .
این نماد در طرح یک دلاری به کار رفته است، که در آن 13 شاخه زیتون در پای چپ ، 13 تیر در پای راست ، 13 ستاره پنتاگرام در بالای سر که مجموعاً ستاره هگزاگرام را تشکیل می دهند و 13 خط سفید و قرمز بین دو بال عقاب که در پرچم امریکا نیز به کار رفته است قابل مشاهده می باشد . همچنین هرمی که در سمت راست تصویر قابل مشاهده است نیز دارای 13 طبقه می باشد . که اگر نماد پرگار و گونیای برعکس را روی این شکل پیاده کنیم حروفی که در دور حرم جدا خواهد شد کلمه mason را تشکیل خواهند داد .

عدد 33
 

از دیگر اعداد مقدس فراماسون ها عدد 33 می باشد که فراماسونرهای اعظم دارای این درجه خواهند شد .

ساخت یک دلاری و طراحی نمادهای آن حدود شش سال به طول انجامیده است. جرج واشنگتن (Washington) اولین رئیس جمهور امریکا و فراماسونر اعظم می باشد که دارای درجه 33 است و عکس وی در طرح یک دلاری به کار رفته است .

کاخ سفید
 

تصویر روبرو نقشه هوائی شهر نیویورک را مشخص می کند. در این عکس اگر خطی مطابق شکل از ساختمان پنتاگون(وزارت دفاع امریکا) که در پائین شکل مشخص است به کاخ سفید(White house) محل تلاقی دو خط رسم و از آن به یکی از اصلی ترین ساختمان های ماسونی به نام جفرسون کشیده شود زاویه ای که از این دو خط حاصل می شود 33 درجه می باشد . نکته دیگری که در این تصویر وجود دارد ساختمان کاخ سفید است که با چهار میدان اطراف خود ستاره پنتاگرام را تشکیل می دهند .

سازمان ملل
 

شکل روبرو آرم سازمان ملل را نشان می دهد که در آن سیزده پر زیتون در دو طرف کره زمین قرار دارد و همچنین خطوطی که کره زمین را به 33 قسمت تقسیم کرده است نمایانگر عدد 33 می باشد .
(جان اف کندی) تنها رئیس جمهور ضد ماسون ایالات متحده بود که در زمان ریاست جمهوریش در شهر دالاس ترور شد . در شکل شهر دالاس نشان داده شده است که نزدیک مدار 33 درجه می باشد .
صحرای هرمجدون یا آرماگدون که در اسرائیل قرار دارد و به اعتقاد یهیود آخرالزمان ، منجی یهود در این صحرا ظهور می کند ؛ نیز نزدیک مدار 33 درجه می باشد . جنگ 33 روز? لبنان که در روز سی ام آتش بس اعلام شد ولی بی هیچ دلیلی تا روز سی و سوم ادامه پیدا کرد نیز در نزدیکی مدار 33 درجه رخ داد .
همچنین عملیات صحرای طبس وبمب اتمی امریکا درناکازاکی نیزدرنزدیکی همین مدار صورت گرفت .

 

 

عدد 666

از دیگر اعداد معروف شیطان پرستان عدد 666 می باشد، به عقیده آنان در ششصد و شصت و ششمین روز از خلقت حضرت آدم شیطان او را از بهشت راند . از این عدد به عدد وحش یاد می شود که نمایانگر شیطان است .
666 سمبلی است که به عنوان شماره تلفن شیطان از سوی گروه های هِوی متال ، وارد ایران اسلامی شده است اما در حقیقت علامت انسان و نشانه جانور در میان شیطان پرستان تلقی می شود . از سال ها پیش تا کنون این عدد با اشکال مختلف روی دیوار شهرهای بزرگ نقش بسته است .
برخی معتقدند این نماد هم بهانه ای است برای گسترش نمادهای این افراد .
حرفF ششمین حرف از حروف الفبای انگلیسی است که با کنار هم قرار گرفتن 3 F عدد 666 پدید می آید . در برخی از بارکدها دو خط در اول وسط و آخر بارکد همانند شکل بزرگتر از سایر خطوط مشخص است که نماد عدد 666 می باشد.



      
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >