سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوره آموزشی اخلاق واحکام کسب وکار(ویژه اصناف)با حضور اصناف وبازا

دوره آموزشی اخلاق واحکام کسب وکار در شهرستان کیار

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری،دوره آموزشی اخلاق واحکام کسب وکار با حضور اصناف وبازاریان شهرستان کیاربه مدت دوروز در کانون پرورش فکری شهرستان برگزارشد.
حجت الاسلام حسن بت شکن،رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کیار در طرح دوره آموزشی اصناف وبازاریان افزود:خداوند درنهاد      انسان نیاز هایی را قرار داده است که از جمله آن ها نیاز جسمی وخورد وخوراک است،ولی برای آن ها حد وحدود قرار داده است که به آن ها حلال وحرام می گوییم.یعنی خداوند خط قرمز هایی قرار داده که تجاوز از آن ها عصیان گناه است.
حجت الاسلام بت شکن در این جلسه به سخنانی درباره احکام واخلاق کسب وکارپرداخت وخاطرنشان کرد:در آمد حلال داشتن بالاترین عبارت است وحتی در بعضی از احادیث بنا به فرمایش معصومین از آن ها به عنوان جهاد یادشده است.درآمد حلال باعث استجابت دعا وسالم سازی نسل آینده و...خواهد شد.
ایشان در ادامه سخنان تاکید کرد:کسبه ها نش مهمی در سالم سازی اجتماع ما دارند وبنابر این اگر راه تقوا را پیشه کنند می شود (الکاسب حبیب الله والا بازار می شود منبت الشیطان...) به همین جهت علی(ع)وسایر معصومین تاکید داشته ابتدا احکام کسب وکار را یاد بگیرید وسپس به کسب وتجارت بپردازید تا در حرام نیفتید.
گفتنی است،دوره آموزشی اخلاق واحکام کسب وکار به مدت دوروز در کانون پرورش فکری کودکان توسط تبلیغات اسلامی شهرستان یار با حضور مجمع اصناف وبازاریان شهرستان برگزارشد.



مطلب بعدی : حدیث