سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موسسات قرآنی بروجن پیشگامان اجرای طرح اوقات فراغت سبک زندگی

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی؛

10موسسه قرآنی و خانه قرآن شهری و روستایی در شهرستان بروجن، امسال میزبان علاقه مندان به آشنایی با سبک زندگی دینی اسلامی و کلاس های آموزش قرآن می باشند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری،کارشناس قرآنی  اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: همزمانی طرح اوقات فراغت تابستان سال 93 با ماه مبارک رمضان و ضرورت آشنایی و آموزش قرآن در ماه ضیافت الهی، موسسات قرآنی و خانه های قرآن شهری و روستایی را مصصم تر کرد تا با تشکیل کلاس هایی با محوریت سبک زندگی اسلامی دینی، میزبان علاقه مندان باشند.

حجت‌الاسلام محمد منصوری  افزود: در شهرستان بروجن 10هسته فرهنگی جوان در خانه های قرآن شهری و روستایی و موسسات تشکیل و کلاس های آموزش قرآن کریم در رشته های مختلف و کلاس های گفتمانی با موضوع سبک زندگی اسلامی و دینی در حال برگزاری است.
وی  گفت: تعداد شرکت کنندگان در این کلاس ها بیش از 500 نفر می باشد.

حجت‌الاسلام منصوری  تأکید کرد: ظرفیت تشکیل کلاس های قرآنی و کلاس های طرح اوقات فراغت در شهرستان بروجن بیش از این تعداد می باشد و ما توانایی برگزاری 45 هسته فرهنگی جوان و بوستان معرفت را داریم، کما اینکه در سال های گذشته طرح اوقات فراغت این شهرستان همین تعداد هسته و بوستان معرفت را برگزار می کرده است.

وی تصریح کرد:با توجه به کمبود اعتبارات فرهنگی و مذهبی در شهرستان سال 93 در شهرستان بروجن 10هسته فرهنگی جوان به صورت رسمی مشغول به فعالیت شده اند که انتظار میرود مسئولین ذیربط  به این امر تو جه بیشتری داشته باشند.

یادآور می‌شود، چهار موسسه قرآنی و 10 خانه قرآن شهری و روستایی در شهرستان بروجن مشغول فعالیت می باشند.



مطلب بعدی : حدیث