سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت بیش از 92 نفر در کلاس های آموزشی و گفتمانی دارالقرآن فاطمه

کلاس های اوقات فراغت تابستان 1393 در سه مقطع سنی کودک و نوجوان، جوانان و بزرگسالان همزمان با شروع ماه مبارک رمضان در دارالقرآن فاطمه الزهرا (س) بروجن برگزار می‌شود.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری،رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: با هماهنگی و همکاری مسئول و اعضاء دارالقرآن فاطمه الزهرا (س) شهر بروجن 30نفر بزرگسال، 35نفر جوان و 27 نفر کودک و نوجوان در کلاس های اوقات فراغت تابستان امسال در این مجموعه ثبت نام و از کلاس های درحال برگزاری بهره مند می شوند.

حجت‌الاسلام مجید الهیان افزود: روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، مفاهیم قرآن، تفسیر قرآن، کلاس های گفتمانی امام زمان شناسی، کلاس های پرسش و پاسخ در زمینه های مختلف از جمله آموزش ها و فعالیت های دارالقرآن فاطمه الزهرا در فصل تابستان و ماه مبارک رمضان است .
وی  گفت: تمامی این فعالیت ها با همکاری و زیر نظر روحانی مجرب این مجموعه فرهنگی، حجت‌الاسلام حسن محمودی می باشد.

حجت‌الاسلام الهیان با اشاره به فعالیت های شاخص دارالقرآن فاطمه الزهرا (س) در طول سال از مسئول و اعضاء آن صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

وی تصریح کرد:فعالیت و انجام کار و تلاش در جهت اموزش مفاهیم قرآنی و سیره ی علمی و عملی اهل بیت علیهم السلام بدون اجر نخواهد ماند وانشاء الله خود قرآن و اهل بیت علیهم السلام مزد کار شما را خواهند داد  .

یادآور می‌شود، روزانه 2ساعت کلاس برای جوانان و بزرگسالان و 2ساعت برای کودکان و نوجوانان (جمعا هفته ای 28 ساعت )در دارالقرآن فاطمه الزهرا (س) در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.



مطلب بعدی : حدیث