سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دومین نشست کارشناسان اوقات فراغت در شهرستان بروجن برگزار شد

به منظور برنامه ریزی و پیشرفت هر چه بهتر طرح اوقات فراغت تابستان 1393 در شهرستان بروجن کارشناسان و مجریان این طرح گرد هم آمدند.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: در تابستان امسال 15 هسته فرهنگی جوان در این شهرستان تشکیل شده است که با همکاری مبلغین اعزامی فعالیت های خود را آغاز نموده اند.
حجت‌الاسلام مجید الهیان افزود: همزمانی طرح اوقات فراغت با ماه مبارک رمضان زمینه ی برنامه ریزی و فعالیت بیشتر در زمینه های آموزش قرآن و نشست های پرسش و پاسخ در بین جوانان را پر بار تر از سال های قبل نموده است.
وی گفت: در همین راستا برنامه ریزی و هماهنگی می‌شود تا در حد امکان بتوان بیشتر از سال های قبل این هسته های فرهنگی جوان را مورد حمایت نرم افزاری قرار داد  .

حجت‌الاسلام الهیان با اشاره به اینکه بازدید ها و دیدار و گفتگو با مدیران اجرایی و رابطین طرح اوقات فراغت و نیز روحانیون از شنبه 14 تیر آغاز می‌شود گفت: امسال هر هسته ی فرهنگی بین 20تا 35 نفر ثبت نام کرده اند که تعداد کل ثبت نام کنندگان در طرح امسال بالغ بر 450 نفر می باشند.

وی تصریح کرد: البته استقبال از طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی بیشتر بوده است و به 25درخواست رسید، که با توجه به کمبود اعتبار قادر به اجرای این تعداد هسته فرهنگی جوان نبودیم و انتظار می رود مسئولین استانی و کشوری به این مسئله توجه وافری بنمایند.

گفتنی است، این نشست پنج شنبه 12تیر 1393 برگزار شد.



مطلب بعدی : حدیث